mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

niedziela, 8 lutego 2009

Kartka i coś słodkiego ...

No i po imprezie ...
Kacper szczęśliwy, dostał prezenty o których marzył, czyli cały zestaw
figurek, postaci z kreskówki "Ben 10" i omnitrix ...
Torcik był oczywiście z Benem, sama robiłam to się pochwalę ...



Upiekłam jeszcze milkę ...


Przepis:
Upiec biszkopt z 6 jajek
Krem:
2 czekolady Milki mleczne rozpuścić w kąpieli wodnej z łyżką masła
30dag masła ubić z 3 żółtkami
białka ubić osobno

do kremu z żółtek i masła dodać roztopioną czekoladę (wystudzoną) i delikatnie wmieszać pianę z białek

Gotowy krem wyłożyć na biszkopcie
Na krem poukładać banany pokrojone w plastry

Na wierzch bita śmietana (ja ubijam kremówkę z cukrem waniliowym i do ubitej dodaję rozpuszczoną żelatynę)

Do lodówki na trochę i smacznego ...


Mam jeszcze dwie zaległe kartki do pokazania:
Kartka z mapki, z bloga scrapmapki


Walentynka, robiona do "Babiego lata", miała być bez czerwonego
i bez serc ...




11 komentarzy:

Madzioza pisze...

Tort wspaniały!
A na tą milkę to podałabyś przepis?...normalnie ślinka mi cieknie...
Karteczka śliczna:)

mamuta pisze...

Madzioza dziękuję :*
Zaraz dopiszę przepis, ciacho jest przepyszne, wszystkim smakuje (no, chyba, że ktoś nie lubi bananów, ale zawsze można nie dodać)

RosaliaArt pisze...

nie alinka tego nie przeżyje :D

nie dość że śliczna, nie dość, że utalentowana (Scrapuje, filcuje i cholera wie co jeszcze) to jeszcze takie torty umie piec! nie wiem, chyba nie odważę się spróbować! sjąd wzięłaś ten środek?

Zielonooka pisze...

fiu, fiu same pyszności włącznie z karteczkami:)

INQA pisze...

Kartka bez czerwoności i sercowatości - genialna !
A przepis na ciasto i samo jego zdjęcie - odlot, chyba upiekę (a miałam się odchudzać !)

mamuta pisze...

nicktosiu ten środek to opłatek na tort (kupiony na allegro, różne wzory można dostać), nie wierzę, że nie umiesz ...

INQA, zaczniesz od przyszłedo tygodnia, hihi

BETIK pisze...

Kolejna wszystkopotrafiąca...:)Gratuluję wypieków(tort robi wrażenie) ale gdybym miała do wyboru, to wolę Twoje cudne wytwory papierowe!! Kartka genialna,a macanie tego kompletu w babim dostarczyło niezwykłych wrażeń:)) Fajnie, że byłaś!

Magda Łuczak Art pisze...

mniam :)

MonaGee pisze...

o matulu jaki torcik, a ten przepis na milke juz zapisałam. natomiast karteluszki urzekające!

Martyna pisze...

mamutko czy ja Ci już mówiłam, że jesteś mistrz? Mistrzunio nad mistrzuniami :)

martita pisze...

walentynka jest naj! nie przepadam za tym świętem, ale taką kartkę z przyjemnością bym wysłała i chciała dostać...
ciacho wygląda baaaaardzo smakowicie ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...