mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

środa, 6 maja 2009

Nagrody, wyróżnienia- dziękuję ...

Mam masę zaległości, nawet juz zdjęć nie robię tego co wychodzi z domu bo nie nadążam, ale dzisiaj się spięłam i postanowiłam ogarnąć te całe mnóstwo nagród i wyróżnień, które od Was dostałam, bardzo, bardzo dziękuję :*:*


Dostałam kreatywne koty od Elki i od Bewix - bardzo, bardzo dziękuję :*


Tekst skopiowałam od Elki
Wyróżnienie to stworzył Kazikkot :)

a oto cytat:"w przeciwieństwie do wszelkich innych nagród i wyróżnień, darujmy sobie ograniczenia, limity i nakazy:)

wysyłam koty tym którzy są dla mnie niesamowicie twórczy (a właściwie twórcze, bo chłopa żadnego jeszcze nie znam;)),

i tym których lubimy.. tym którzy są zakręceni, radośni, pozytywni, tym którzy są och i ach!

:Dbędę bardzo szczęśliwa gdy koty pójdą dalej w świat, kierowane waszymi upodobaniami twórczymi i osobistymi:)"

Następną nagrodą otrzymaną od kochanych kraftek-blogerek: Karoli , Bewix, mikołajowej_mamy, InusiM i Rudlis jest "Let's Be Friends"


(Teks wyróżnienia wędruje z bloga na blog)

What the "Let's Be Friends" awards is: These blogs are especially wonderful.This amiable blogger friends want to find his.They are not interested in self-glorification.Our hope is that when the tape of that price is passed,more friendships, and also to continue planting.Please, give these bloggers more attention.About these empires Blogger Award at eight,the eight bloggers and select the text in itsAward-mail with record.

Zasada - przekaż dalej , kolejnym 8 blogowiczkom.

Dziękuję serdecznie dziewczyny :*:*

I jeszcze kochana JaneB obdarowała mnie wyróżnieniem "Blog pełen pomysłów"

Bardzo dziękuję :*

Wybaczcie ale nie poślę ich dalej, mam za dużo typów, nie potrafię się zdecydować ...

Zasypałyście mnie nagrodami, czuję się mega doceniona i wyróżniona, cieszę się bardzo, że moje prace Wam się podobają, mobilizuje mnie to bardzo

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...