mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

piątek, 19 czerwca 2009

Wybywam ...

Niewiele ostatnio zrobiłam i niewiele mam do pokazania a wszystko dlatego, że dziś w nocy wyjeżdżamy nad morze (jupi!jupi!) i ostatnimi czasy zamiast scrapować to prasowałam i inne takie tam nudy ...

Ale już wszystko spakowane i mam chwile na pokazanie notesu-zapiśnika, który zrobiłam dla Ani ze Wzgórza w ramach wymiany wakacyjnej w Art-Piaskownicy- zajrzyjcie, bo warto :))
Okładka jest wypełniona kopertą bąbelkową (podpatrzone u SentiMenti i jeszcze Cwasi dziękuję (wiesz za co :*)



Ja dostałam bardzo romantyczny notesik od Edit -dziękuję jeszcze raz, spakowany, na pewno się przyda :*
(zdjęcie ukradzione z Art-Piaskownicy, ja oczywiście zapomniałam zrobić, a już wszystko upchane w samochodzie)


Zrobiłam jeszcze karteczkę na wyzwanie Nutki w Art-Piaskownicy -zapraszam serdecznie


Tło na kartce serwetkowe ...

No i to by było na tyle ...
Do zobaczenia za dwa tygodnie :)))
Życzcie mi mało deszczu i dużo słońca :)))

12 komentarzy:

Ania ze Wzgórza pisze...

Mamuta, ja przepraszam, ze dopiero teraz Ci dziękuję, ale przyznam szczerze, że po adresie nie mogłam dojśc kto mnie wylosował :))))) Także wielkie sorry! a teraz WIELKIE DZIĘKI! bo zapiśnik jest fantastyczny! :))) Bardzo mi się podoba i już dzisiaj powstanie pierwszy wpis! i na pewno zabiore go ze sobą na wczasy, innej opcji nie ma! :) Buziaki i jeszcze raz dzięki kochana :)

truskawkaM pisze...

jej notes jest przepiękny ! letni, lekki i cieplutki :) i ten pomysł z bąbelkami o.O

cwasia pisze...

Ojej, nie ma za co, polecam się na przyszłość :D
Notesik rewelacyjny zrobiłaś!
Ten dostany też śliczny, odpoczywaj i notuj różne miłe wspomnienia :)
I kartka śliczna... ach, jak zwykle całe mnóstwo cudów!

Kamilcia_W pisze...

Kasiu no rewelacja tez zapiśnik, już drugi raz tu dziś jestem bo nie mogę się na patrzeć, bombelkowa okładka wymiata :*

a.batory pisze...

notes podoba mi się przeogromnie!!
cudowny klimat leniwych wakacji

których i Tobie życzę
a pogoda? masz 2 tygodnie na "wstrzelenie się " w słoneczną;))

steypu pisze...

życzymy, życzymy! i jeszcze ślicznego, vintage'owo - romantycznego notesu gratulujemy ;)

Kamila pisze...

świetny ten wakacyjny notesik !!! prawdziwie letni :) miłego odpoczynku i pogody życzę.

sylwiaw pisze...

wooow... śliczny notes zrobiłaś O_o
i ten od Edit też super :)
a kartka - cudo :)
udanego odpoczynku! i wracaj do nas z nowymi pomysłami :*

Colour-mania pisze...

Rewelacyjny pomysł na wymianę!! Notesy są genialne :D

Dużo słonka i odpoczynku życzę!!

edit pisze...

Mamutko, ten Twój notesik normalnie rozłożył mnie na łopatki, mam nadzieję, że mój szczerze ci się podoba choć troszkę, choć tak inny i do pięt Twemu nie dorasta... życzę słonecznych dni i dużo wypoczynku :)

Kasia pisze...

jeju, też ostatnio zrobilamtaki notes na zapiski letnie, ale przy twoim wysiadam. Zaraz kasuję zdjęcie, bo nie bede sie kompromitowac.;))

mamuta pisze...

Dziękuję serdecznie za komplementy i za trzymanie kciuków za pogodę :))), pogoda była świetna, deszczyk pokropił tylko raz, wypoczęłam i nabrałam kolorków :))
Teraz mam nadzieję niemoc twórcza mnie opuściła i coś w końcu porobię ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...