mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

wtorek, 16 marca 2010

Soczyście ...

W Art-Piaskownicy zapodałam nowe wyzwanie kolorowe, zaproponowałam soczyste kolory, na przekór pogodzie i zimie, która nie chce nas opuścić :)

Zrobiłam trzy wiosenne drzewka





Zrobiłam też wianek szmaciany na wzór wianków Kasiorki, wisi już na drzwiach wejściowych i baaardzo rzuca się w oczy :), wokoło wszystko biaaałe :)




Przypominam wszystkim, którzy się jeszcze nie zgłosili o candy w Art-Piaskownicy, jeszcze tylko jutro do 24:00 można się ustawić w kolejce po słodkości

Do kompletu w tym słodko, landrynkowo-soczystym wpisie jeszcze jedno baaaardzo smakowite candy- na blogu sklepowym Craft4you

20 komentarzy:

Atena pisze...

Kartki cudne,jak zawsze.
Ale wianek to nowosc u Ciebie i wyszedl pieknie i energetycznie.
Pozdrawiam

JaMajka pisze...

Kartki miodzio :) Twój kurs jest super, już go sobie podejrzałam i będę korzystać! A wianek energetyzujący jak Snickers XD

handmadebykasiula pisze...

Przepiękne są te kolorowe, pełne barw kartki, kurs już przejzałam i zbieram się do wykonania chociaz jednej tak cudnej kartki

artimeno pisze...

Bardzo mi się podobają :-)) aż czuć wiosnę

ARIZOONA pisze...

Kartki jak zwykle piękne ale wianek to dopiero cudo !

Aga pisze...

Kolory super, a karki cudowne!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Śliczne, soczyste kartki i wianek też :) Może wreszcie zima się przestraszy tych barw i sobie pójdzie?

kornelia pisze...

co tam drzewka...
te motyle!!!

śliczności :)

Jagna pisze...

Kartki wspaniałe - od razu jakoś wiosną zapachniało :)

OriBella pisze...

Przepięknie, wiosennie u Ciebie:))) Dobrze się tak napatrzeć na Twoje cudeńka, zima nie straszna już:)))

Ludkasz pisze...

cuda, cudeńka !!! wszystko śliczne, a Twoje drzewka juz dawno mnie urzekły, kiedyś zrobiłam i baardzo mi się spodobało:)

Ilona Zbieg pisze...

piekne
zarówno kartki jak i wianek
bardzo wiosenne
wesołe

Noami pisze...

kolejne piekne drzewka! Ja wczoraj po tym jak zobaczylam 1 raz te twoej kartki od razu z buta zrobilam jednaL/9 i tak mi sie strasznie podoba, ze na penwno powstanie wiecej, dziekuje ci za ten kursik:*
wianuszek bardzo pomyslowy

Joanna Oborska pisze...

Śliczne kartki i wianek. Fajne kolorki :)

Lynne K pisze...

Your tree cards are all beautiful! I love the colours on these three.

Maria i Ola pisze...

wiosna tutaj na całego :) piękne te karteczki z kwiatami

Niebiesko_Oka pisze...

Soczystym kolorkom mówimy TAK!
Śliczne drzewka :).

Niebiesko_Oka pisze...

Oczywiście wianek - cud malina!

tulipanka pisze...

Te karteczki są po prostu fantastyczne :) Kurs zaliczony a więc można liftować :)

kigabet vel Ki pisze...

karteczki ujęły mnie już dawno - ale to co mi se w nich podoba to fakt, ze nie mogą się znudzić - każda kolejna odsłona jest cudniejsza od poprzedniej !!!

wianek wymiata :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...