mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

czwartek, 23 września 2010

Jesiennie i pochmurno ...

Nowy wianek przed chwilą zawisł na drzwiach- jesienny ...
Trochę wrzosów, żołędzi, zielonego lnu i kawałek starego worka- wszystko umocowane na gazetowym wianku wg Kasiorki a jeżyk z kwiaciarni :)



Powstała również filcowa broszka na rękoczynowe wyzwanie AM w Art-Piaskownicy
Broszka dla Emisi, która ostatnio niezbyt chętnie chodzi do przedszkola- taki mały rozchmurzacz :)i powiem Wam, że działa- Emiśka stara się uśmiechać jak to moje zezowate słoneczko na broszce :))
Emisia nieskora do pozowania ... z zachmurzoną minką :)



Na koniec chciałam Wam ogromnie podziękować za wszystkie komentarze pod recyklingową kartką- zaskoczyłyście mnie :)- takiego odzewu się nie spodziewałam :)- nic tylko sprzedać scrapowe skarby i wziąć się za tekturę :)

Pozdrawiam słonecznie :*

10 komentarzy:

Enthia pisze...

Śliczny wianek! :)
Bardzo mi się podoba.

OriBella pisze...

Wianek cudo:) A "rozchmurzacz" filcowy boski:)))I jeszcze nie zdążyłam tutaj pozachwycac się karteczką z tekturki, REWELACYJNA jest, po prostu jedyna:)))

katharynka pisze...

piękny wianek, bardzo elegancki :)
a broszka i mi poprawiła nastrój :)

ARIZOONA pisze...

Wianek jest przepiękny ! Ciągle się nim zachwycam :)
Broszka urocza, aż mi się buzia uśmiechnęła :)

Pozdrawiam
Ania

Aneta pisze...

Piękny wianek, a modelki nie powinno się zmuszać do pozowania ;)

Peninia / Gosia pisze...

Och jaki uroczy wianek.Śliczny:))

Ludkasz pisze...

Modelka urocza, brocha swietna a wianek bosssski:)

Kardamonowa pisze...

Fantastyczny wianek!

Joasia* pisze...

Wianek rewelacyjny, choć odrobinę łatwiej pogodzić się z jesienią

Asia pisze...

Piękny wianek, nic tylko się zachwycać! Broszka urocza, w sam raz na poprawę jesiennych nastrojów. Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...