mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

sobota, 30 czerwca 2012

Z ulubionym serniczkiem


Za mną bardzo pracowity okres, to co się pojawiało na blogu to tylko część tego, co w ostatnim czasie zrobiłam :).
Pudeł pełnych kartek, które wywędrowały ode mnie już nie miałam siły fotografować :)

Ostatnie zamówienie też już wysłane



  i zbliżenie jednego przepiśnika



na zdjęciu ulubiony sernik mojego syna :)







Napracowałam się, a teraz czas na wakacyjny odpoczynek :)

Wrócę tu jeszcze dziś z niespodzianką dla Was :)
Teraz wracam do pakowania :)

Ale gorąco, a ja muszę pomachać żelazkiem, uffff ...


7 komentarzy:

Lila-Art pisze...

przepiśniki przepiękne
a ilość powala!!!

Asio pisze...

Wow, ale zamówienie!!!
Przepiśniki cudne, szczególnie serniczek :)

Alojka pisze...

Zachęca do pieczenia, wspanaile wygląa

monia pisze...

Uwielbiam Twoje przepiśniki:)))

Anonimowy pisze...

Nie mogę się napatrzeć, przepiśniki są po prostu prześliczne!

Justyna pisze...

Doliczyć się nie mogłam tych przepiśników, ileż to pracy Cię kosztowało. Widok imponujący.

Blue-Anna pisze...

Prawdziwe szaleństwo:) I do tego jakie cudne. Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...