mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Niescrapowo ...




Urlop już minął ale z powodu wspaniałej pogody oraz obfitości dojrzewających owoców, które przerabiam do kartkowania mi nie po drodze :) Nie znaczy to jednak, że scrapowe przydasie leżą odłogiem- przydają się i to bardzo :)
Przy okazji filtrowania nalewek nastawionych jesienią, postanowiłam przyozdobić butelki stosownymi etykietami, które postarzyłam tuszem Distress Vintage photo , szyjki owinęłam papierem pakowym i obwiązałam biało-czerwonym sznureczkiem    Twine - The London Line





Burza krąży od rana, internet pojawia się i znika, tego posta usiłuje opublikować od południa, wygląda na to, że w końcu się uda :)

Pozdrawiam bardzo gorrrrąco !!


8 komentarzy:

milena60 pisze...

Какая прекрасная идея..очень хочется угоститься..

Asio pisze...

Nalewki mniam :) Butelki pięknie teraz wyglądają!!!

Ula H. pisze...

Ładnie ozdobione butelki, a to co w środku na pewno pyszne :)

ulkasan pisze...

och dobrze, że internet pozwolił opublikować posta bo ślicznie buteleczki wyglądają, aż zachęcają do wypicia zawartości :)

Jaszmurka pisze...

Widać że pracujesz jak pszczółka :)

Ściskam gorąco :**:*

monia pisze...

Świetne butelki z nalewkami:)

Anabel pisze...

cudnie wyglądają te buteleczki i pewno niesamowicie smakują!!!

Alojka pisze...

Pięknie wyglądają, musze sama spróbowac

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...